Zoals u weet verwerken wij uw administratie in Basecone en Exact Online. Exact heeft een nieuwe oplossing: Mijn[Kantoor]. Met deze oplossing verbeteren we de digitale samenwerking die we met u hebben. In januari zijn een aantal van de ondernemers voor wie wij de administratie verwerken reeds gestart met Mijn[Kantoor]. Met succes, zij zijn allen zeer te spreken over deze vernieuwing. Wij denken daarom ook dat u veel voordeel heeft van het werken met Exact Mijn[Kantoor]

De voordelen van Exact Mijn[Kantoor] in het kort:

Uw administratie levert u aan via Basecone, zoals u reeds gewend bent. Door hiernaast voor Mijn[Kantoor] te kiezen ervaart u veel voordelen, zoals:

  • U krijgt toegang tot de APP Exact Mijn Kantoor via het online domein en via de APP op uw telefoon
  • U heeft wekelijks inzicht in uw liquiditeit, openstaande posten debiteuren en crediteuren en resultaten
  • U verricht uw betalingen vanuit Exact Mijn Kantoor met 1 druk op de knop
  • U krijgt toegang tot de CRM module
  • U heeft de mogelijkheid om uw btw aangiften online in te zien en te accorderen

De kosten voor Mijn[Kantoor] bedragen 10 euro per maand. Tegen een meerprijs van 10 euro kunt u eveneens gebruik maken van de de module voor verkoopfacturen.

Webinar Mijn[Kantoor]

Voor onze klanten organiseren wij een webinar over het werken met Mijn[Kantoor].

In het webinar vertellen wij over:

  • Wat is Mijn[Kantoor]
  • Wat zijn de voordelen van  Mijn[Kantoor]
  • Wat zijn de kosten en wat krijgt u hiervoor terug?

Ons webinar vindt online plaats op donderdag 10 juni van 19:00 – 20:30. We organiseren dit webinar via Microsoft Teams, uiteraard is er voldoende mogelijkheid om vragen te stellen.

U kunt zich aanmelden voor dit webinar door onderstaand formulier in te vullen en te versturen. U ontvangt tijdig een link waarmee u kunt inloggen. 



    Wanneer u dit formulier heeft ingevuld dan bent u automatisch ingeschreven. Wij gebruiken de gegevens alleen voor de organisatie van dit webinar. Heeft u voor nu nog vragen neemt u dan contact op met ons kantoor.