Ter uitbreiding van ons team in Nederweert zijn we op zoek naar een ervaren administratief medewerker. Het gaat om een functie van 24-40 uur.

Bedrijfsprofiel

AKRH is een groeiend administratiekantoor gelegen te Nederweert maar actief door heel Nederland. Speerpunten van onze organisatie zijn automatisering, samenwerking en innovatie. Wij zijn geen traditioneel kantoor, wij doen werkelijk alles anders, uurtje factuurtje is bij ons taboe, we automatiseren waar het maar kan en zorgen hiermee dat onze klanten voldoen aan de toekomstige bewaarplicht. Vorig jaar is ons kantoor voor de derde maal op rij genomineerd voor de Exact Cloud Awards.

Functieomschrijving

Als administratief medewerk(st)er sta je midden in de ontwikkeling van een nieuwe manier van samenwerken met cliënten, waarin geautomatiseerde gegevensverwerking en het analyseren van informatie samenkomen. Je ondersteunt onze financiële medewerkers en bent verantwoordelijk voor het correct en zorgvuldig verwerken van de door klanten aangeleverde administratie.

Functie-eisen
Je hebt een passende afgeronde opleiding met daarbij een aantal jaren ervaring bij een administratie- en/of een accountantskantoor. Je bent initiatiefrijk, een teamspeler en secuur.  Bovenal je bent enthousiast en wilt ons verder helpen met het uitdragen van de nieuwe digitale manier van werken.

Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden een marktconform salaris en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden. Ben jij de kandidaat die wij zoeken en zie jij jezelf werken binnen onze groeiende organisatie? Stuur dan je CV en motivatie naar ons op. Wij ontvangen de sollicitaties bij voorkeur digitaal op administratie@akrh.nl. Voor meer informatie over de vacature kun je contact opnemen met Roel Hermans, 0495-844507. We zien jouw sollicatie graag tegemoet.