Ons Team

Ons Team

AKRH Administratiekantoor B.V.

+31 495 84 45 07
info@akrh.nl
Pannenweg 208a
6031 RK Nederweert

Sander Spijkers

Sander Spijkers

Hoofd junior finance / relatiebeheerder

Na zijn studie HBO Accountancy is Sander gestart als administratiecoach en relatiebeheerder bij ons kantoor. Vanuit deze functie ondersteunt hij klanten op diverse terreinen, zoals de controle van administraties, het samenstellen van de jaarrekening en het verzorgen van de aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

s.spijkers@akrh.nl

Roel Hermans

Roel Hermans

Algemeen Directeur

Na zijn studie HBO Bedrijfseconomie heeft Roel meerdere jaren als controller gewerkt in enkele grotere sierteeltbedrijven. Tijdens zijn laatste functie tussen 2007 en 2010 was hij algemeen manager van een onderneming in Grubbenvorst (25 medewerkers). In het najaar van 2010 besloot Roel Hermans zijn eigen administratiekantoor te starten.
Roel Hermans is relatiebeheerder, adviseur en ondernemerscoach.

r.hermans@akrh.nl

Rob Jacobs

Rob Jacobs

Financieel Medewerker

Rob heeft meerdere jaren ervaring opgedaan bij andere administratiekantoren en heeft in 2019 zijn diploma als Register Belastingconsulent behaald. Rob zijn werkzaamheden richten zich op controle van administraties, samenstellen van jaarrekeningen, verzorgen van aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

r.jacobs@akrh.nl

Jack Vandewal

Jack Vandewal

Financieel Medewerker

Jack maakt per 1 april 2021 deel uit van ons team. Jack is gestart als financieel medewerker. Na zijn HBO studie heeft hij een ruime ervaring opgedaan bij andere administratie- en accountantskantoren.
Jack zal zich vooral richten op het samenstellen van jaarrekeningen, verzorgen van aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

j.vandewal@akrh.nl

Lonneke Swinkels

Lonneke Swinkels

Procesmanager

Lonneke heeft enkele jaren ervaring opgedaan bij andere administratiekantoren. Als procesmanager is Lonneke bezig met structuur, voortgang en optimalisatie van ons bedrijf. Op deze manier zorgt ze ervoor dat onze collega’s hun kwaliteiten optimaal kunnen inzetten voor onze klanten. Tevens richt Lonneke zich op het verwerken van de financiële administraties van onze cliënten.

l.swinkels@akrh.nl

Dimphy Hermans

Dimphy Hermans

Management Assistente

Dimphy is de partner van Roel Hermans. Zij is ons team komen versterken als management assistente. In haar rol neemt zij alle zaken die geregeld moeten worden in verband met onze eigen administratie voor haar rekening. 

Mocht u vragen hebben over onze eigen facturen of betalingen dan kunt u bij Dimphy terecht. 

Sid Verstappen

Sid Verstappen

Administratief Medewerker

Sid is per 19 april 2021 weer terug op het oude honk. Na een stage bij ons kantoor is hij bij een ander administratiekantoor werkzaam geweest en zijn we blij hem weer terug bij AKRH te mogen verwelkomen.
Sid zal zich binnen ons kantoor gaan richten op het verwerken van de financiële administraties van onze cliënten.

s.verstappen@akrh.nl

Silvia Kessels

Silvia Kessels

Administratief Medewerkster

Vanaf juni 2021 is Silvia bij ons werkzaam als administratief medewerkster. Silvia komt uit de reiswereld maar was toe aan een nieuwe uitdaging. Na het behalen van haar Praktijkdiploma Boekhouden compleet was ze er klaar voor om zich bij ons kantoor te gaan richten op het verwerken van de financiële administraties van onze cliënten.

s.kessels@akrh.nl

Jeroen van Nispen

Jeroen van Nispen

Financieel Medewerker in opleiding

Jeroen heeft 2 stage periodes succesvol afgerond bij ons kantoor en zijn diploma aan het Gilde Opleidingen behaald. De stageperiodes bevielen aan beiden kanten zo goed dat we nu samen een volgend traject ingaan. Jeroen versterkt ons team voor 2 dagen in week en gaat zich de andere dagen richten op zijn nieuwe opleiding HBO Accountancy. 

Jeroen richt zich op het voorbereiden van jaarwerk en het verwerken van de financiële administraties van onze cliënten in de twee dagen dat hij bij ons op kantoor is.

j.vannispen@akrh.nl

Wat klanten over ons zeggen:

Het contact gaat altijd heel erg goed, erg tevreden over jullie antwoorden op moeilijke vragen.”

Basecone en exact een prachtige combinatie, geen klachten of verbetering tips nodig”

We krijgen altijd snel antwoord, fijn contact, en worden goed geholpen (soms in jip en janneke taal wat erg prettig is voor ons 😉

Plezierig, accuraat, snel en vriendelijk. Helemaal prima, ga zo door.

Ik ervaar de samenwerking als prettig. Eigenlijk niets toe te voegen.

Bekend met ons bedrijf, goede historische kennis en klantgericht

Prettig contact, keurige en goed uitgewerkt en ingevoerde fiscale inzendingen. Kan altijd bellen voor advies en leer ook hoe ik mijn administratie netjes bij houd en wat ik moet aanleveren.

Met een betrouwbaar administratiekantoor en een goede administratie bespaart u kosten en tijd .....