

Ons Team

Ons Team
AKRH Administratiekantoor B.V.
+31 495 84 45 07
info@akrh.nl
Pannenweg 208a
6031 RK Nederweert

Sander Spijkers
Hoofd junior finance / relatiebeheerder
Na zijn studie HBO Accountancy is Sander gestart als administratiecoach en relatiebeheerder bij ons kantoor. Vanuit deze functie ondersteunt hij klanten op diverse terreinen, zoals de controle van administraties, het samenstellen van de jaarrekening en het verzorgen van de aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

Roel Hermans
Algemeen Directeur
Na zijn studie HBO Bedrijfseconomie heeft Roel meerdere jaren als controller gewerkt in enkele grotere sierteeltbedrijven. Tijdens zijn laatste functie tussen 2007 en 2010 was hij algemeen manager van een onderneming in Grubbenvorst (25 medewerkers). In het najaar van 2010 besloot Roel Hermans zijn eigen administratiekantoor te starten.
Roel Hermans is relatiebeheerder, adviseur en ondernemerscoach.

Rob Jacobs
Financieel Medewerker
Rob heeft meerdere jaren ervaring opgedaan bij andere administratiekantoren en heeft in 2019 zijn diploma als Register Belastingconsulent behaald. Rob zijn werkzaamheden richten zich op controle van administraties, samenstellen van jaarrekeningen, verzorgen van aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

Jack Vandewal
Financieel Medewerker
Jack zal zich vooral richten op het samenstellen van jaarrekeningen, verzorgen van aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

Lonneke Swinkels
Procesmanager

Dimphy Hermans
Management Assistente
Dimphy is de partner van Roel Hermans. Zij is ons team komen versterken als management assistente. In haar rol neemt zij alle zaken die geregeld moeten worden in verband met onze eigen administratie voor haar rekening.
Mocht u vragen hebben over onze eigen facturen of betalingen dan kunt u bij Dimphy terecht.

Sid Verstappen
Administratief Medewerker
Sid zal zich binnen ons kantoor gaan richten op het verwerken van de financiële administraties van onze cliënten.

Silvia Kessels
Administratief Medewerkster

Koen Huijbers
Financieel Medewerker
Na zijn studie HBO Bedrijfseconomie heeft Koen meerdere jaren als assistent-accountant gewerkt bij verschillende accountantskantoren. Koen maakt per 1 maart 2023 deel uit van ons team en is gestart als financieel medewerker. Koen zal zich vooral richten op het samenstellen van jaarrekeningen, verzorgen van aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.
Wat klanten over ons zeggen:
Met een betrouwbaar administratiekantoor en een goede administratie bespaart u kosten en tijd .....