Ons Team

Ons Team

AKRH Administratiekantoor B.V.

+31 495 84 45 07
info@akrh.nl
Pannenweg 208a
6031 RK Nederweert

Sander Spijkers

Sander Spijkers

Hoofd junior finance / relatiebeheerder

Na zijn studie HBO Accountancy is Sander gestart als administratiecoach en relatiebeheerder bij ons kantoor. Vanuit deze functie ondersteunt hij klanten op diverse terreinen, zoals de controle van administraties, het samenstellen van de jaarrekening en het verzorgen van de aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

s.spijkers@akrh.nl

Roel Hermans

Roel Hermans

Algemeen Directeur

Na zijn studie HBO Bedrijfseconomie heeft Roel meerdere jaren als controller gewerkt in enkele grotere sierteeltbedrijven. Tijdens zijn laatste functie tussen 2007 en 2010 was hij algemeen manager van een onderneming in Grubbenvorst (25 medewerkers). In het najaar van 2010 besloot Roel Hermans zijn eigen administratiekantoor te starten.
Roel Hermans is relatiebeheerder, adviseur en ondernemerscoach.

r.hermans@akrh.nl

Jan van Loon

Jan van Loon

Hoofd senior finance / relatiebeheerder

Jan studeerde HBO Accountancy en deed vervolgens ervaring op bij een groter accountantskantoor. Als administratiecoach en relatiebeheerder ondersteunt en adviseert Jan klanten en collega’s bij diverse vraagstukken. Tevens verzorgt hij de aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapbelasting.

j.vanloon@akrh.nl

Rob Jacobs

Rob Jacobs

Financieel Medewerker

Rob heeft meerdere jaren ervaring opgedaan bij andere administratiekantoren en heeft in 2019 zijn diploma als Register Belastingconsulent behaald. Rob zijn werkzaamheden richten zich op controle van administraties, samenstellen van jaarrekeningen, verzorgen van aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

r.jacobs@akrh.nl

Lonneke Swinkels

Lonneke Swinkels

Hoofd administratie / administratief medewerkster

Lonneke heeft enkele jaren ervaring opgedaan bij andere administratiekantoren. Lonneke coördineert het werk binnen de administratie afdeling en zal de financiële medewerkers ondersteunen waar nodig bij diverse andere werkzaamheden.

l.swinkels@akrh.nl

Karen Geelen

Karen Geelen

Management Assistente

Karen heeft een ruime ervaring als administratief medewerkster en management assistente. In haar rol heeft Karen veel klantcontact. Het kan dus maar zo zijn dat je haar binnenkort aan de telefoon hebt.

k.geelen@akrh.nl

Jack Vandewal

Jack Vandewal

Financieel Medewerker

Jack maakt per 1 april 2021 deel uit van ons team. Jack is gestart als financieel medewerker. Na zijn HBO studie heeft hij een ruime ervaring opgedaan bij andere administratie- en accountantskantoren.
Jack zal zich vooral richten op het samenstellen van jaarrekeningen, verzorgen van aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

j.vandewal@akrh.nl

Sid Verstappen

Sid Verstappen

Administratief Medewerker

Sid is per 19 april 2021 weer terug op het oude honk. Na een stage bij ons kantoor is hij bij een ander administratiekantoor werkzaam geweest en zijn we blij hem weer terug bij AKRH te mogen verwelkomen.
Sid zal zich binnen ons kantoor gaan richten op het verwerken van de financiële administraties van onze cliënten.

s.verstappen@akrh.nl

Silvia Bongers

Silvia Bongers

Administratief Medewerkster

Vanaf juni 2021 is Silvia bij ons werkzaam als administratief medewerkster. Silvia komt uit de reiswereld maar was toe aan een nieuwe uitdaging. Na het behalen van haar Praktijkdiploma Boekhouden compleet was ze er klaar voor om zich bij ons kantoor te gaan richten op het verwerken van de financiële administraties van onze cliënten.

s.bongers@akrh.nl

Dimphy Hermans

Dimphy Hermans

Management Assistente

Dimphy is de partner van Roel Hermans. Zij is ons team komen versterken als management assistente. In haar rol neemt zij alle zaken die geregeld moeten worden in verband met onze eigen administratie voor haar rekening. 

Mocht u vragen hebben over onze eigen facturen of betalingen dan kunt u bij Dimphy terecht. 

Mitch Diesch

Mitch Diesch

Financieel Medewerker

Mitch heeft na zijn MBO-studie bij een accountantskantoor ervaring opgedaan in de controlesector. Sinds dit jaar maakt hij deel uit van ons team als Financieel Medewerker.

Hij houdt zich bezig met ondersteunende werkzaamheden en is zich daarbij verder aan het ontwikkelen in het samenstellen van jaarrekeningen, verzorgen van aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

m.diesch@akrh.nl

Wat klanten over ons zeggen:

Het contact gaat altijd heel erg goed, erg tevreden over jullie antwoorden op moeilijke vragen.”

Basecone en exact een prachtige combinatie, geen klachten of verbetering tips nodig”

We krijgen altijd snel antwoord, fijn contact, en worden goed geholpen (soms in jip en janneke taal wat erg prettig is voor ons 😉

Plezierig, accuraat, snel en vriendelijk. Helemaal prima, ga zo door.

Ik ervaar de samenwerking als prettig. Eigenlijk niets toe te voegen.

Bekend met ons bedrijf, goede historische kennis en klantgericht

Prettig contact, keurige en goed uitgewerkt en ingevoerde fiscale inzendingen. Kan altijd bellen voor advies en leer ook hoe ik mijn administratie netjes bij houd en wat ik moet aanleveren.

Met een betrouwbaar administratiekantoor en een goede administratie bespaart u kosten en tijd .....