Vestigingen

Vestigingen

AKRH Nederweert

+31 495 84 45 07
info@akrh.nl
Pannenweg 208a
6031 RK Nederweert

Sander Spijkers

Sander Spijkers

Administratiecoach / Relatiebeheerder

Na zijn studie HBO Accountancy is Sander gestart als administratiecoach en relatiebeheerder bij ons kantoor. Vanuit deze functie ondersteunt hij klanten op diverse terreinen, zoals de controle van administraties, het samenstellen van de jaarrekening en het verzorgen van de aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

s.spijkers@akrh.nl

Roel Hermans

Roel Hermans

Kantoorleider

Na zijn studie HBO Bedrijfseconomie heeft Roel meerdere jaren als controller gewerkt in enkele grotere sierteeltbedrijven. Tijdens zijn laatste functie tussen 2007 en 2010 was hij algemeen manager van een onderneming in Grubbenvorst (25 medewerkers). In het najaar van 2010 besloot Roel Hermans zijn eigen administratiekantoor te starten.
Roel Hermans is relatiebeheerder, adviseur en ondernemerscoach.

r.hermans@akrh.nl

Jan van Loon

Jan van Loon

Administratiecoach / relatiebeheerder

Jan studeerde HBO Accountancy en deed vervolgens ervaring op bij een groter accountantskantoor. Als administratiecoach en relatiebeheerder ondersteunt en adviseert Jan klanten en collega’s bij diverse vraagstukken. Tevens verzorgt hij de aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapbelasting.

j.vanloon@akrh.nl

Rob Jacobs

Rob Jacobs

Belastingconsulent / relatiebeheerder

Rob heeft meerdere jaren ervaring opgedaan bij andere administratiekantoren en heeft in 2019 zijn diploma als Register Belastingconsulent behaald. Rob zijn werkzaamheden richten zich op controle van administraties, samenstellen van jaarrekeningen, verzorgen van aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

r.jacobs@akrh.nl

Lonneke Swinkels

Lonneke Swinkels

Coördinator administratie afdeling

Lonneke heeft enkele jaren ervaring opgedaan bij andere administratiekantoren. Lonneke coördineert het werk binnen de administratie afdeling en zal de financiële medewerkers ondersteunen waar nodig bij diverse andere werkzaamheden.

l.swinkels@akrh.nl 

Karen Geelen

Karen Geelen

Management Assistente/Administratief Medewerkster

Karen heeft een ruime ervaring als adminsitratief medewerkster en management assistente. In haar rol heeft Karen veel klantcontact. Het kan dus maar zo zijn dat je haar binnenkort aan de telefoon hebt.

k.geelen@akrh.nl

Danny van Eck

Danny van Eck

Administratief Medewerker

Danny is bij ons begonnen als stagiair bedrijfsadministrateur. Het beviel van beide kanten erg goed en daarom is blijven plakken en maakt hij inmiddels vast deel uit van ons team.

d.van.eck@akrh.nl

Jack Vandewal

Jack Vandewal

Financieel Medewerker

Jack maakt per 1 april 2021 deel uit van ons team. Jack is gestart als financieel medewerker. Na zijn HBO studie heeft hij een ruime ervaring opgedaan bij andere administratie- en accountantskantoren.
Jack zal zich vooral richten op het samenstellen van jaarrekeningen, verzorgen van aangifte omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.

j.vandewal@akrh.nl

Sid Verstappen

Sid Verstappen

Administratief Medewerker

Sid is per 19 april 2021 weer terug op het oude honk. Na een stage bij ons kantoor is hij bij een ander administratiekantoor werkzaam geweest en zijn we blij hem weer terug bij AKRH te mogen verwelkomen.
Sid zal zich binnen ons kantoor gaan richten op het verwerken van de financiële administraties van onze cliënten.

s.verstappen@akrh.nl

Silvia Bongers

Silvia Bongers

Administratief Medewerkster

Vanaf juni 2021 is Silvia bij ons werkzaam als administratief medewerkster. Silvia komt uit de reiswereld maar was toe aan een nieuwe uitdaging. Na het behalen van haar Praktijkdiploma Boekhouden compleet was ze er klaar voor om zich bij ons kantoor te gaan richten op het verwerken van de financiële administraties van onze cliënten.

s.bongers@akrh.nl

Veroniek Verbrugge

Veroniek Verbrugge

Administratief Medewerkster

In juni 2021 is Veroniek bij ons gestart als administratief medewerkster. Zij heeft ruime ervaring opgedaan als administratief medewerkster bij andere kantoren. Veroniek zal zich binnen ons kantoor gaan richten op het verwerken van de financiële administraties van onze cliënten.

v.verbrugge@akrh.nl

AKRH Amsterdam

+31 20 237 65 11
amsterdam@akrh.nl
Keienbergweg 60-B
1101 GC Amsterdam

Mahes Jairam

Mahes Jairam

Mede-Vennoot

Mahes heeft ruim 20 jaar ervaring op het gebied van finance, belastingen en advies binnen verschillende branches. Mahes is in het bezit van zijn diploma als Register Belastingconsulent en Post Bachelor Financial Control. Van 2010 tot en met 2018 was hij eigenaar van een eigen administratiekantoor in Amsterdam, daarna is hij ruim 2 jaar actief geweest als interim-financial controller. Per heden is hij trotse mede-vennoot van AKRH Amsterdam. Mahes Jairam is relatiebeheerder, adviseur en administratiecoach. 

m.jairam@akrh.nl

Wat klanten zeggen:

“Modern kantoor dat gebruik maakt van de modernste digitale hulpmiddelen. Zeer klantgericht niet alleen een administratiekantoor maar ook ondernemerscoach. Zeer veel ervaring en een creatief denkvermogen.”
“Staat voor de klant, of die nu groot is of klein. Het gemak van online boekhouden wordt tot in de puntjes uitgelegd zodat iedereen ermee uit de voeten kan!”
“Een super gedigitaliseerd kantoor, daardoor is er tijd en aandacht voor de werkelijke vragen die exact worden beantwoord.”
“Proactief meedenken/handelen en ondersteunen in deze huidige snel veranderende tijden waardoor ik als oudere kleine zelfstandige nog mee kan huppelen, petje af voor het complete team.”
“Wauw, wat een kantoor. Super zo alles geautomatiseerd en toch nog steeds menselijk met aandacht voor mij.”
“Het kantoor gaat met de tijd mee, blijft ontwikkelen en maakt keuzes die de kwaliteit van de dienstverlening verbeteren.”
“Lokaal kantoor wat veel met automatisering doet. Voorop loopt in het gebruik van de cijfers om middels dashboards de cijfers te bespreken met de klant en hiermee ook veel advies kan geven!”

Met een betrouwbaar administratiekantoor en een goede administratie bespaart u kosten en tijd .....